Home Forums Mindmappen Eindopdracht

1 reactie, 2 voices Last updated by  Marielle van Rijn 9 maanden, 1 week geleden
  • Auteur

carien246
    Bijdrager
    @carien246

Module is makkelijk te doorlopen. Leest makkelijk weg.
    Ik heb Popplet en Bubbl.us uitgeprobeerd. Bij beide ben je snel aan de slag. Ik vond Popplet wel lastig werken met de muis. Makkelijk in Bubbl.us vond ik dat je met toetscombinatie's nieuwe onderdelen kunt toevoegen. Gaat lekker snel.

Voorkeur gaat toch uit naar mindmappen op papier. Voor mijn gevoel kan ik daar meer eigen creativiteit in kwijt. Werkt ook ontspannend (of komt dat omdat het over de zomervakantie gaat?). De reader over 'Mindmappen in de klas' vind ik inspirerend. Doe het nog te weinig en dit brengt wel op een idee.

Ik zie nergens foto's van anderen in dit Forum? Niet helemaal duidelijk waar ik ze nu precies moet laten. Dus ik plak ze hier.

Marielle van Rijn
    Sleutelbeheerder
    @jelvanrijn

Duidelijke opzet van de mindmaps. Ben benieuwd of je het toch met de leerlingen gaat uitproberen.
    We hebben bij elke module een apart forum, waar opdrachten geplaatst worden. Als je rechts in het menu op forum klikt, en dan naar mindmappen gaat, zie je alle ingeleverde opdrachten.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.